Årets Vårmøte arrangeres i Trondheim den 28.-29. april.

Dette blir et annerledes vårmøte, det blir nemlig delt i to temaer og gjennomført som workshoper. Det er ikke mulig å delta på begge temaene, men det vil være felles pauser, lunsj og middag for alle deltakerne.
Det ene temaet har vi kalt: Veien mot frimaling – Nedmaling og analysemetoder. Denne delen vil første dag handle om nedmaling, teori rundt dette med fokus på HPGR (High Pressure Grinding Rolls) vs. kulemølle. Det vil mest sannsynlig bli en presentasjon av en leverandør av dette utstyret, samt en demonstrasjon. Dag to vil gå over i frimaling – teori og analysemetoder. Her vil det også sannsynligvis bli leverandør-presentasjon med tilhørende demonstrasjon. Den andre delen av vårmøtet vil gå på gruveplanlegging og ansvarlig forvaltning av mineralske ressurser. Fokus blir på bruk av moderne digitale planleggingsverktøy og her planlegges det også bidrag fra software-leverandører. Program for Vårmøtet legges ut på våre nettsider i løpet av kort tid.
Begge workshoper vil være en kombinasjon av forelesninger, demoer, praktisk arbeid og diskusjoner. Det blir begrensning på antall deltakere, så følg med når påmelding åpner i starten av februar!
Dette vårmøtet vil du ikke gå glipp av!

Program ligger her, og eventuelle endringer vil bli oppdatert fortløpende.
For å melde deg på arrangementet følger du denne linken, evt kan du bruke følgende QR-kode: