Meld deg inn i Norsk Bergforening

Faglig og sosialt nettverk

Når du blir medlem i Norsk Bergforening blir du medlem i en eksklusiv forening som har sine aner over 100 år tilbake. Våre arrangementer og møteplasser er fantastiske muligheter for å bygge et faglig nettverk og få gode venner med samme interesse for vår industri. Vi har nå også opprettet et elektronisk nettverk via LinkedIN som er kun for medlemmer.

Arrangementer

Vi arrangerer det største og beste møtet i bransjen hvert år, Høstmøtet. Tradisjonelt avholdes dette annethvert år i Trondheim sammenfallende med Trondheim studentenes UKA-festival og annethvert år utenfor Trondheim. I tillegg arrangerer vi Vårmøtet som er et mer faglig spisset eller tematisk møte.

Mineralproduksjon

Publikasjonen Mineralproduksjon er Norges viktigste publikasjon for vitenskapelige artikler og bransjenyheter innen bergindustrien. Mineralproduksjon sendes ut til alle våre medlemmer gratis.

Medlemspriser

Som medlem får du meget gode rabatter på alle våre arrangementer og noen er arrangement er også eksklusive for våre medlemmer.

Abonnement på GEO

Magasinet GEO dekker et vidt felt innen geologi, mineraler, produksjon og mer. Du får dette bladet 8 ganger i året hjem til deg.

Kontingentsatser

• Hovedmedlem: 390,- kr/år
  • Hovedmedlem uten GEO: 210,- kr/år
  • Studentmedlem: 160,- kr/år

Innmeldingsskjema

Fyll ut skjemaet og trykk på «SEND» knappen så får vi din innmelding. Du vil da motta en betalingsblankett i posten.

Type medlemsskap

Ditt fornavn (obligatorisk)

Ditt etternavn (obligatorisk)

Din fødselsdato (dd.mm.åååå) (obligatorisk)